پروفایل کاربران

اپلیکیشن کش آپ یک نرم افزار داینامیک میباشد که بستری خلاقانه برای شرکتهای تبلیغ کننده و کابران ایجاد میکند. تیم کش آپ به دنبال یک استراتژی برنده – برنده با در نظر گرفتن حقوق شرکت آگهی دهنده و کاربر می باشد. در قسمت پروفایل کاربران می توانند حساب بانکی شبا قرار داده که مبالغ پس از درخواست به این حساب واریز می شود. پروفایل کاربران بصورت آنلاین می باشد و کاربران در هر لحظه میتوانند به آن دسترسی داشته باشند. همچنین برای ساده سازی ساختار ثبت نام این اپلیکیشن و رعایت حقوق کاربران با کمترین اطلاعات قابل ثبت نام می باشد.

انگیزش در کاربران

کش آپ ارائه دهنده بالاترین انگیزش در کاربران می باشد: انگیزش دریافت پول بابت دیدن تبلیغات و یا تبدیل امتیازات کسب شده جهت شرکت در قرعه کشی این سیستم به چه صورت امتیاز دهی می کند؟ اپلیکیشن کش آپ به صورت اتوماتیک برای تبلیغات غیر تکراری در هر روز به کاربران امتیاز میدهد. این مبالغ در پروفایل کاربران ذخیره میشود و پس از رسیدن به یک سقف مشخص قابل برداشت میباشد. همینطور که در پایین اشاره شده بخشی از این توسط درخواست کاربر قابل برداشت می باشد

در این روش از طرفی شرکت تبلیغ کننده با پرداخت کمتر می تواند به صورت موثرتری با مشتریان در تعامل باشد و از طرف دیگر با عادات عادی روزانه علاوه بر انجام فعالیتهای مختلف با تلفن همراه پول هم دریافت کند.

تعامل

یکی از مسائل کمپین های تبلیغاتی این می باشد که دسترسی به سلیقه های مشتریان بسیار مشکل بوده و همواره به طور تقریبی است. کش آپ یک تعامل برنده برنده بین کاربران و شرکتهای تبلیغ کننده می باشد. ما می توانیم با ارائه گزارشات دقیق آماری، منطقه ای،جنسیتی و سنی در اختیار شرکت های تبلیغ دهنده ارائه نماییم. طرف دیگر با عادات عادی روزانه علاوه بر انجام فعالیتهای مختلف با تلفن همراه پول هم دریافت کند.

کش آپ چگونه کار می کند" تبلیغات در دستان مشتری"

این روزها ما زمان بسیار زیادی با گوشی هوشمندمان را می گذرانیم، مخصوصا باتوجه به قابلیت های گوشی های هوشمند نسبت به گوشی های قدیمی که فقط قابلیت تلفن و ارسال پیام کوتاه را داشته اند. پیشرفت این گوشی ها نامحدود و جزء جدا ناپذیری از زندگی امروز ما می باشد فعالیت هایی از قبیل تراکنش های بانکی، شبکه های اجتماعی، تماسهای تصویری و غیره. به طور کلی بر اساس آمار 56 % زمان اختصاص یافته هر فرد به دنیای دیجیتال متعلق به استفاده از گوشی هوشمند است. بیایید از خودمان این سوال را بپرسیم که چندین بار در روز صفحه گوشی هوشمند ما باز می شود؟

کش آپ تغییری بزرگ در زندگی مدرن امروز است و تبلیغ را در بیشترین رسانه ای که توسط ما در روز دیده می شود قرار میدهد. بهترین دید با بالاترین سطح تمرکز: قفل صفحه گوشی هوشمند! کش آپ هر زمانی که کاربر صفحه گوشی خود را فعال می کند یک تبلیغ نشان میدهد، یعنی این اپلیکیشن قبل از قفل صفحه نمایش گوشی قرار میگیرد که در آن صفحه زمان و ساعت نیز گنجانده شده است. اپلیکشن کش آپ قبل از قفل محرمانه گوشی قرار میگیرد و این یعنی تبلیغ در دستان مشتری که دو انتخاب وجود دارد، باز کردن قفل صفحه نمایش و یا بازدید از وب سایت، اینستاگرام و یا ویدیو آگهی دهنده می باشد.

درباره کش آپ:

ما در ابتدا می خواهیم با سوالاتی مطلب خود را شروع کنیم. در مورد روشهای تبلیغاتی سنتی مانند: بیلبردها، لمپست، لایت باکس و سایر روشهای تبلیغاتی. شرکتها این روزها هزینه های سرسام آوری برای این نوع تبلیغات می پردازند، در صورتی که آیا تضمینی وجود دارد که این فضاها به درستی دیده می شوند؟ آیا بازخوردهای روش های اشاره شده به طور دقیقی قابل اندازه گیری میباشند؟ چگونه میتوان این فضاها را از نظر بازدید توسط مشتری مقایسه کرد؟ و یا زمانی که در یک اتوبان از کتار این فضاهای تبلیغاتی به سرعت عبور کنیم و متوجه پیام تبلیغاتی آن نشویم؟ در مورد نگهداری چطور، آیا همیشه امکان بازدید از این فضاها را داریم؟ اگر در تاریکی شب برق قطع شود، چراغ خراب شود و یا باد شدید به آن صدمه بزند؟ می توانیم هر روز و هر لحظه بازدید کنیم؟ ما در اینجا می خواهیم در مورد یک اپلیکیشن جدید تبلیغاتی موبایل صحبت کنیم.