علی قمصری

متولد 1362–تهران  ساز : تار  دانشجوی کارشناسی ارشد و هم اکنون مشغول تدریس ساز و آهنگسازی می‌باشد و 17 سال سابقه فعالیت در این رشته را دارد.  وی برگزیده اول جشنواره جوان در سال 1380 است.  تاکنون با گروه های اشتیاق همکاری داشته و کنسرت هایی با گروه سرمد برگزار نموده است. همچنین در آلبومهای "نقش خیال" "شور پریشانی" ، "سرو روان" و "آب، نان، آواز"  و "خمیده در خطوط موازی" به عنوان نوازنده و آهنگساز شرکت داشته است.

علی قمصری
 نوید افقه

نوید افقه

فراگیری سازتمبک را از سال ۱۳۶۲ در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی سنتی نزد محمود فرهمند بافی آغاز نمود و طی دوره های مختلف از تجربیات ایشان بهره مند شد.ایشان همچنین استاد تار و سه تار بوده و دروس هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون و سبک شناسی را در محضر کامبیز روشن روان فرا گرفته است و تجربه اجرای کنسرتهای متعددی در داخل و خارج از کشور را در کارنامه خود دارد. نوید افقه با گروه های مختلفی از جمله سروش، فرامرز پایور، دالاهو، آئینه و مسیحا، گروه عارف و بسیاری دیگر از گروه ها همکاری داشته است. وی تاکنون سه نمونهتمبک با صدادهی و تکنیک اجرایی متفاوت طراحی نموده است و هم اکنون مدیر آموزشگاه موسیقی داروک در شیراز است و در آنجا به تحقیق و تدریس مشغول است.

 حسین رضایی نیا

نوازنده‌ی دف و دایره متولد 1354 در تهران آغاز فعالیت از سال 1371 بیژن کامکار سابقه‌ی فعالیت‌های هنر :آغاز فراگیری موسیقی در سال 69 با ساز سنتور و سپس یادگیری دف در مرکز حفظ و اشاعه‌ی موسیقی، نوازنده‌ی دف ارکستر سمفونیک تهران به‌رهبری زنده یاد فریدون ناصری، برگزاری کنسرت‌های متعدد با گروه موسیقی «شمس» (استاد کیخسرو پورناظری) و «مولوی» (استاد شهرام ناظری))، نوازندگی دف در آلبوم‌های گوناگون از جمله «گل آتش»، «پنهان چو دل» و «غوغای عشقبازان» و "رندان مست" و "صوفی"و "خیال انگیز"، همراهی با گروه موسیقی «آوا» و استاد محمدرضا شجریان در کنسرت‌های تهران و اصفهان سال 86 و تور کنسرت بهاره در آمریکای شمالی در سال 2008 و تور اروپا ، گروه شهناز تابستان 88.

 حسین رضایی نیا
 سیامک آقایی  سیامك آقایی 

متولد اهواز نواختن سنتوررا ابتدا نزد خانم رویا حلاج در مركز حفظ و اشاعه موسیقی ایران آغاز كرده و سپس به منظور گسترش تكنیك نوازندگی و آشنایی با ظرایف موسیقی سنتی از محضر اساتیدی از قبیل آقایان مسعود شناسا، پرویز مشكاتیان، محمدرضا لطفی و مجید كیانی بهره برده است. وی از سال ۱۳۷۵ تاكنون با تفكیك فعالیت هایش به دو حیطه موسیقی محلی ایران و مكاتب سنتور نوازی مشغول گردآوری و نمایه -سازی اطلاعات در این دو زمینه بوده است؛ كه در ارتباط با موضوع اول از گردآوری آرشیو صوتی تصویری فرهنگ واژگان و سازهای رایج در موسیقی شمال خراسان (با همكاری سازمان میراث فرهنگی كشور) و در رابطه با موضوع دوم ایراد سلسله بحث هایی بر مكاتب سنتورنوازی و ساختارشناسی نوازندگی (با همكاری برنامه نیستان – رادیو فرهنگ) را می توان نام برد.

 پدرام فر یوسفی پدرام فریوسفی